Stray – Chapter 9 – Antvillage

Deze walkthrough voor Stray Chapter 9: Antvillage leidt je door alle doelstellingen. Het bevat ook alle verzamelobjecten en trofeeën (Memories, Badges, Scratching Points, Nuzzles, Sheet Music, Energy Drinks).

Zie de guide -> Stray – Walkthrough voor de andere hoofdstukken.

Verzamelobjecten:

  • Memories: 2
  • Badges: 1
  • Scratching Points: 1
  • Nuzzles: 0
  • Sheet Music: 0
  • Energy Drinks: 0

Chapter 9 – Antvillage

Het kortste algemene hoofdstuk in het spel, hoofdstuk 9 speelt zich volledig af in dit zeer grote gebied rond de centrale dorpsstructuur. Ga over de brug waar een korte scène met B-12 zal zijn, en je zal automatisch Memory 1/2 krijgen .

Na de scène zal B-12 een tijdje niets willen vertalen of ermee communiceren, dus probeer voorlopig niets extra’s te doen. Ga verder de twee ladders op en op het derde niveau kun je de AC-eenheden aan de muur opspringen om het derde niveau te bereiken.

Bovenaan vind je Zbaltazar, die blijkt te zijn aangesloten op een stel tv’s. Ze geven je Clementine’s Picture en vertellen je dat je naar Midtown moet gaan (waarmee dit hoofdstuk eindigt).

B-12 praat weer, dus je kunt alle verzamelitems gaan pakken. Ga terug naar het begin van het gebied en naar het tweede niveau, waar de robot de pilaar schildert. Rechts daarvan kun je met het gele bord communiceren voor een Scratch Point.

Draai je om en spring op de tafel waar de robots Mahjong spelen om de trofee Cat-a-strophe te verdienen .

Direct achter de robots staat een emmer die je naar het lagere gedeelte kunt rijden. Volg het pad van tonnen naar de boom, waar je de Rode Plant kunt oppakken.

Volg het pad terug en gebruik het pad om terug te gaan naar de belangrijkste platforms. Ga verder rond het platform naar de boom aan de linkerkant die uit het platform groeit, en loop de tak op om de Purple Plant op te rapen .

Ga terug en ga net voorbij de tweede ladder, waar je kunt communiceren met het witte schrift op de muur om Memory 2/2 te verkrijgen .

Ga terug naar waar Zbaltazar was en volg het platform verder rond totdat je een klein restaurantgebied bereikt met een paar robots. Net voorbij hen kun je vanaf de rand van het platform op een gele pijp gaan, waar je de Gele Plant kunt oppakken .

Ga nu terug langs het restaurant en je kunt nog twee niveaus omhoog met een ladder en wat pijpen aan de muur. Hier kun je de robot Malo ontmoeten, die alle planten om hen heen water geeft. Praat met ze en geef ze alle planten die je eerder hebt opgepikt, en ze zullen je de plantenbadge geven .

Dat was het laatste optionele wat je hier kon doen, dus je hoeft nu alleen nog maar het gebied te verlaten. Blijf de dozen voor je opspringen om hoger te klimmen.

Blijf de pijpen naar boven volgen tot je bij een donkere tunnel komt, die het hoofdstuk beëindigt.

Hiermee is Hoofdstuk 9: Antvillage in Stray voltooid. We gaan door met Hoofdstuk 10: Midtown.

Stray Wiki Guide

Vorig artikelStray – Chapter 8 – The Sewers
Volgend artikelStray – Chapter 10 – Midtown

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here