Hitman 3: Dubai – Bird of Prey

Bird of Prey is een Missie Verhaal in Hitman 3 Dubai, Verenigde Arabische Emiraten (On Top of the World-quest). 
Deze walkthrough leidt je door alle doelstellingen van Hitman 3 Bird of Prey.

Zorg ervoor dat je dit volgt vanuit het Mission Stories menu om waypoints te krijgen waar je heen moet.

Vermom jezelf als Zana “The Vulture” Kazem

De man van onze interesse zwerft door de tuin op verdieping 01. Leid hem af door het geluidssysteem in de tuin aan te zetten of iets in een hoek te gooien dat niet door anderen kan worden gezien. Sla hem uit en pak zijn kleren.

Praat met de persoonlijke assistent van Omar al-Ghazali

We naderen nu een fouillerende zone – dus gooi alle illegale items weg. Nadat je de fouille bent gepasseerd, ga je de trap op en praat je met de vrouw in de gele kleding.

Volg de assistent naar de vergaderruimte

Volg haar een paar trappen op tot je de Conference Room bereikt.

Wacht op Ingram in de vergaderruimte

Ons doelwit komt over ongeveer een minuut aan.

Luister naar wat Ingram te zeggen heeft

Ga zitten en luister naar zijn probleem. Ingram zal ons een foto geven van een nieuwsgierige journalist in de menigte waarmee hij behandeld wil worden.

Zoek Hans Lucht

Hij zal ergens tussen de Black Gold Bar en het Podium van de toespraak lopen. Hij is gemakkelijk te herkennen aan zijn paarse blazer. Kijk in je intel-menu voor een foto van hem.

Maak een foto van Hans Lucht die arbeidsongeschikt is

Benader hem en praat met hem. Nu zal hij je in principe overal volgen. Breng hem naar een afgelegen plek waar je hem knock-out kunt slaan. Als hij eenmaal beneden is, pak je je camera en krijg je een duidelijk beeld van zijn hoofd.

Breng de afbeelding naar de assistent

Ga terug naar de Assistent en geef haar de Foto.

Volg de assistent naar het penthouse

Volg haar weer een trap op en het Penthouse binnen om Ingram te ontmoeten.

Praat met Ingram

Benader hem om deze kans te benutten.

Hier kun je nog een speciale kill krijgen die nodig is voor een trofee, namelijk om hem op zijn miniatuur booreilandmodel te slaan. Dit is een standbeeld op een bureau. Als hij erop staat met zijn gezicht naar dit minibeeldje, kun je hem van achteren duwen om zijn hoofd erin te slaan. Er is één bewaker in de kamer die gealarmeerd zal zijn, maar je kunt snel naar hem toe rennen en hem knock-out slaan na de moord.

Hiermee is het Bird of Prey Mission Story Path in Hitman 3 Dubai voltooid.

Bekijk voor alle andere verhaalmissies de complete Hitman 3 – Alle Missies / Hoofdstukken

Hitman 3 Wiki Guide

Vorig artikelHitman 3: Alle 33 Gebieden in Dubai locaties
Volgend artikelHitman 3: Dubai – (In)Security

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here